Közlemény
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Jánosházi Közös Önkormányzati Hivatalban, az ügyintézés és az ügyfélfogadás rendje 2020. március 16. napjától határozatlan időre az alábbiak szerint változik:
- Az ügyek intézése elsősorban telefonon, telefaxon, postai vagy elektronikus úton (e-mail, ügyfélkapu) történik az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- Postacím: 9545 Jánosháza, Batthyány u. 2.
- Központi telefonszám: 95/551-211
- Központi telefaxszám: 95/551-213
- Központi e-mail cím: hivatal@janoshaza.hu
- e-papír szolgáltatás: https://epapir.gov.hu/
Az ügyfelek tájékoztatása, értesítése is elsősorban telefonon, telefaxon, postai vagy elektronikus úton történik!
- Személyes ügyfélfogadásra kizárólag indokolt esetben az ügyintézővel történt telefonos egyeztetést követően van lehetőség.
A Jánosházi Közös Önkormányzati Hivatalban a munkavégzés mindettől függetlenül zavartalanul folyik.
Kérjük, és előre is köszönjük Tisztelt Ügyfeleink megértését, és együttműködését!
Jánosháza, 2020. március 16.
Balás Endre
jegyző